יום רביעי, 26 במאי 2010

אנטישמיות ממלכתית ורדיפות פוליטיות

באימפריה הצארית אשר בה נתחנכו רוב מנהיגי הציונות ובה נתעצבה תפישת עולמם, היתה האנטישמיות אחד מאמצעי ההגנה המובהקים של המשטר המפגר. בכל פעם שצץ איזה שהוא איום פנימי על המשטר, התמרמרות עממית או שערוריות הנוגעות לצמרת הפוליטית, ארגנה המשטרה הפוליטית החשאית – גוף המקביל לשב"כ הישראלי – הסתה נגד היהודים. הסיסמה המקובלת היתה: "הכו ביהודים והצילו את רוסיה". המדינה האנטישמית ארגנה פוגרומים, הוציאה צווים שרירותיים והגבלות, רקחה עלילות והשמצות ונסתה להסיח את דעת ההמונים ממעשי הממשלה, ולהפנות את זעמם לעבר מיעוט לאומי.
כמו ההנהגה הפרובוסלווית ברוסיה שהגנה על זכויות היתר של האצולה הרוסית, משתמשת ההנהגה היהודית בישראל במנגנון החושך העומד לרשותה, לליבוי שנאת המיעוט הלאומי מטעמים פוליטיים פנימיים. מול הלחץ האמריקני הדורש לקיים משא ומתן עם הפלסטינים מנסים האחראים לביטחון מדינת האפרטהייד להפחיד ולשתק את הפלסטינים אזרחי ישראל, שאינם כפופים לרשות הפלסטינית, ומתנגדים לכניעתה לתכתיבים הישראלים. כחלק מאותו טרור פנימי נגד אוכלוסיית המיעוט, המציא שירות הביטחון הכללי עלילה זדונית ומרושעת. אישי הציבור אמיר מח'ול וד"ר עומר סעיד נעצרו כחשודים ב"ריגול", כלומר אנו מתבקשים להאמין כי כביכול היו בידיהם סודות ביטחוניים של מדינת ישראל והם מסרו אותם לאויב! נמנעה מהם הזכות לראות עורך דין והם נחקרים בידי השב"כ – אותו מנגנון שבמשך שנים רבות עסק בעינויים ורצח של פלסטינים ונחשף לא פעם בבתי המשפט כמי ששיקר ובדה ראיות. האחראים לפשעים אלה נגד הדמוקרטיה לא נענשו מעולם ואפילו לא הועמדו לדין.
אין אנו מאמינים בעלילות שטווה השב"כ. אין אנו מאמינים שאישי ציבור ערבים עברו על החוק נגד ריגול, והם מעולם לא עבדו במטכ"ל או במשרד הביטחון. חטאם הוא בכך, שהם מבקשים שהמדינה שהם אזרחיה תהפוך להיות מדינה דמוקרטית. הם כמונו מתנגדים לציונות ורואים בה אידאולוגיה גזענית המובילה בהכרח לפרקטיקה של טיהור אתני והדרת בני הארץ הילידים מזכויותיהם.
העלילה נגד אמיר מח'ול וד"ר עומר סעיד ומעצרם הממושך של השנים נועדה אך ורק למטרה אחת: להרעיל את דעת הקהל ולמנוע שיתוף פעולה בין יהודים וערבים נגד האפרטהייד והדיכוי. שיתוף פעולה כזה הולך ותופס תאוצה, על אפם וחמתם של השלטונות בישראל, ברחבי הארץ: בשכונות שונות בשייח' ג'ראח, בכפרי הבדואים בנגב, ביפו, בבלעין, בלוד, בנעלין ובמוקדי אפרטהייד נוספים. תושבים יהודים ופלסטינים אינם מוכנים עוד לאפשר למנגנון החושך להשתולל ולהתעלל בחפים מפשע כדי לשרת שיטה פוליטית מרושעת שעבר זמנה. ימי הפוגרומים המאורגנים, יש לקוות, עברו מן העולם. יש לשחרר את ד"ר עומר סעיד ואמיר מח'ול ולבטל את העלילה נגדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה