יום שישי, 9 באפריל 2010

די לנישול והגירוש משיח' ג'ראח!

די לנישול והגירוש משיח' ג'ראח!

די לטיהור האתני מטעם המדינה היהודית!

האלטרנטיבה היחידה: רפובליקה חילונית ודמוקרטית בכל הארץ

המתנחלים המתמקמים בחסות החוק והמשפט של המדינה היהודית בבתיהם של הפלסטינים המגורשים, פועלים כשליחים של ממשלת נתינהו-ברק-ליברמן. ההיגיון של "מדינת העם היהודי" עובד בכוח של ברזל. המשטרה, משמר הגבול, השב"כ ובתי המשפט, ניצבים ביחד נגד האוכלוסייה הפלסטינית הנרדפת והמנושלת.
שיח'-ג'ראח מדגימה את כל כיעורה של מערכת ממלכתית שבסיסה עליונות אתנית. מותר לגרש, מותר לנשל, מותר לדכא, כי אלה הם הצרכים המתפרצים של "מדינת העם היהודי".
ההחלטה המשפטית לטובת הטיהור האתני בשיח'-ג'ראח חשפה בבהירות כי על פי מערכת "שלטון החוק" של מדינת היהודים בישראל, יהודים יכולים לקבל רכוש שהם טוענים לבעלות עליו מלפני 1948, ואילו ערבים אינם יכולים לעשות זאת. אין זה משנה על פי איזה חוקי גזל מתבצע הדבר: אלה הם חוקי אפרטהייד!
שיח' ג'ראח אינו תופעה יחודית, פלסטינים מנושלים כיום מבלי שים לב לאזרחותם בירושלים, ביפו, בלוד, בגליל ובנגב. מפנים לחומת ההפרדה ומחוצה לה. נישול, גזל וטיהור אתני הן מסקנותיה ההגיוניות של הציונות.
אנחנו חייבים להפוך את ההיגיון הזה על פיו!
מטרת המאבק שלנו: לחיות כאן ללא נישול וללא דיכוי אתני ועדתי. למאבק זה מול אחדות מנגנוני הדיכוי, החוק והתעמולה של המנשלים, עלינו לאחד שורות עם המנושלים עם המקופחים עם הנגזלים ולהציג אלטרנטיבה שפויה וצודקת.
מול מעשי הנבלה של הממשלה והעירייה בשיח'-ג'ראח נמשיך לפעול יחד ולהקים בכל מקום ועדים עממיים שיצטרפו לרשת סמיכה של מאבק עממי מאורגן.
מרס 2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה