יום שישי, 9 באפריל 2010

דמעות תנין באו"ם



מאת: אלי אמינוב

2009 / 11 / 02

לאחר שוועדת האו"ם לזכויות האדם אימצה את דו"ח גולדסטון פצחה שגרירת ישראל במוסד בהתקפה בכיינית וסחטנית כנגד הוועדה: "ישראל היא המדינה היחידה בעולם שהמועצה מפלה לרעה ומבקרת יותר מאשר את שאר מדינות העולם", התלוננה.

מן הראוי להזכיר לשגרירה הנכבדת במה באמת ישראל היא יחידה בעולם:

* ישראל היא המדינה היחידה בעולם שקמה לכאורה על פי החלטת האו"ם אך מאחר והחלטה זו כללה הקמת שתי מדינות בפלסטין מדינה יהודית ומדינה ערבית, הפרה ישראל את ההחלטה וכבשה את רוב הטריטוריה עליה צריכה היתה לקום המדינה הערבית.

* ישראל היא המדינה היחידה בעולם במאה העשרים שקמה על חורבותיו של עם אחר, אשר סילקה מן הטריטוריה שעליה השתלטה שני שלישים מעם הילידים שישב בה והפכה אנשים אלה לפליטים ומסרבת לאפשר חזרתם למולדתם בניגוד להחלטת האו"ם.

* ישראל היא המדינה היחידה בעולם שהפכה את עם הילידים שבארצו התנחלה ל"זרים", שעליהם היא מחילה את חוקי ההגירה שלה כאילו היגיעו מעבר להרי החושך.

* ישראל היא המדינה היחידה בעולם שהצליחה לגרום לביטול החלטה צודקת של האו"ם - החלטה שקבעה כי ציונות היא גזענות.

* ישראל היא המדינה היחידה בעולם שהמציאה עם שהדרך היחידה להצטרפות אליו היא באמצעות טקס דתי.

* ישראל היא כיום המדינה היחידה בעולם המקיימת משטר אפרטהייד המפלה את אזרחיה הלא יהודים במערכת שלימה של חוקים, כולל דיני קניין, חוקי אזרחות, ותקנות בטחוניות.

* ישראל היא בעצם התופעה היחידה בעולם המפותח של צבא שיש לו מדינה, שראשיו מתערבים בצורה בוטה בכל מהלך לסיום הסכסוך העלול לשבור את מטה לחמם של הגנרלים.

* ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבמקום לשמור במלחמותיה היזומות על כללית אנושיים מנסה לשכנע את העולם כי מגיעים לה חוקי מלחמה אחרים, נוחים יותר שלא יגדירו יותר רצח של לא יהודים כפשע.

שגרירת ישראל באו"ם מנסה להציג את עצמה ואת שולחיה כילד ההולנדי הקטן מהאגדות המנסה לעצור את השטפון באמצעות תחיבת אצבעו לחור שבסכר . האמת היא, שהאצבע היחידה שישראל מציעה לעולם בכל הנוגע לבעיות הלא פשוטות שהוא מתחבט בהן היא אצבע דינמיט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה