יום שני, 12 בינואר 2009

גטו עזה עולה באש!

עד למתקפה האחרונה של הצבא הישראלי התקיימה רצועת עזה בתנאי מצור מלא ונורא מהים, מהיבשה ומהאויר. זה שנה וחצי שהרצועה מהווה גטו נצור ומסוגר, על גבי פיסת קרקע של 360 קמ"ר, עבור 000 500 1 תושביה, שמחציתם פליטי הטיהור האתני של 1948 וצאצאיהם.

ממשלת ישראל יזמה ואירגנה מחסור מתמשך במצרכים בסיסיים, בתרופות ועזרים לבתי החולים ואמצעי חימום לאוכלוסיה האזרחית. מפעם לפעם הרשתה ישראל כניסתן של כמה עשרות משאיות אספקה, תוך תרועת חצוצרות והודעות לעתונות העולמית על המחווה ה"הומאניטרית" כבייכול: אחת לכמה ימים או ולפעמים רק אחת לכמה שבועות בוצעה ה"מחווה" הנלעגת שאפשר להשוותה ל"הומאניות" של מי שזורק עצם לעבר עדת כלבים שאותה הרעיב במתכוון.

ירי רקטות לעבר ריכוזים אזרחיים של ישראל היה תגובה צפויה להתעללות מתמשכת זו.

ב-27 בדצמבר 2008 פתח הצבא הישראלי במסע רצחני שכלל הפצצות מהאוויר, מהים, ולבסוף מהיבשה. מבול של פלדה ודם ניתך על ריכוזי אוכלוסייה עניה, מורעבת וחסרת אונים, המורגלת זה שנים בפעולות דיכוי. שמות היעדים ידועים ומוכרים: מחנות הפליטים הפלסטינים שאטי, נוסיירת, ג'בליה, חאן יונס, רפיח, ואחרים. דוברי החמאס מעדיפים לקרוא גם בשמות היישובים שמהם גורשו אותם פליטים :מג'דל, אסדוד, יבנן, - ובעברית של אחרי 1948 : אשקלון, אשדוד, יבנה. אז הם גורשו, והיום הם מופצצים, מופגזים, נורים.

בשלב הבא של ה"מבצע" חודר שוב הצבא בכוחות רגליים לרחובות כמו בשנת 1948 ושוב נותן לתושבים הוראות לעזוב את בתיהם. ברקע מאות רבות של אזרחים הרוגים, אלפי פצועים, הרס מספר עצום של בתים ובנייני מגורים. מאות אלפי ילדים, מאות אלפי נשים, מאות אלפי גברים, שרידי אימת הגיהנום תוצרת ישראל נותרו חסרי קורת גג בימי חורף קרים, ועכשיו, עם הפלישה הקרקעית, עוד טבח איום ונורא עומד בפתח!

יידע כל אחד ותדע כל אחת:
ממשלת ישראל מנהלת מערך תעמולה שכולו גיבוב שקר על שקר!


השקר הגדול מכולם: טענתה של ישראל שהיא מנהלת "מלחמת מגן". זהו שקר ! ישראל היא האחראית לירי הרקטות על יישובי הדרום. הסכם הרגיעה מתחילת יוני 2008 קבע: יופסק הירי – ויופסק המצור על עזה!!!

ממשלת ישראל לא הפסיקה את המצור על עזה ובכך לא קיימה את התחייבויותיה על-פי הסכם הרגיעה. אם לא די בכך, ב-4 וב-5 בנובמבר ביצעה ישראל שתי פרובוקציות תוך כניסת כוחות צבא לתוך הרצועה: פיצוץ מנהרה על יושביה, הפצצת רכב שהסיע לוחמי חמאס.

החמאס הגיב בירי כתגובה להפרת הסכם התהדיאה על ידי ישראל. ההסלמה שהובילה למלחמה הנוכחית היא על כן פרי של תכנון מפורט ומדוקדק של צמרת הממסד הצבאי בהנחיית ברק, שלא היה מעוניין בהמשך הרגיעה.

יש לדעת כי למלחמה היזומה על ידי הממסד הישראלי יעדים פוליטיים ברורים.

בין היעדים הללו:

  • שאיפתה של הממשלה לנקות את עצמה ואת הממסד הצבאי מחרפת הכישלון של מלחמת לבנון השנייה
  • שאיפה לגרוף נקודות יוקרה בקמפיין הבחירות הקרובות
  • רצון לזכות בנקודות על הפלת ממשלת החמאס

    מטרות אלה אינן המטרות של המוני העם, ושל המוני העובדים בפרט !

    פוליטיקאים וגנרלים, הניחו לעזה !

    המוני העם, ובפרט העובדים כאן ושם רוצים לחיות בשלום ובכבוד !

    תושבי רצועת עזה ! עוד תחזרו ליישובים שמהם גורשתם !

    הפתרון היחיד: איחוד בין עובדים ופליטים להקמת רפובליקה חופשית, חילונית ודמוקרטית!


    ‏04/01/2009
    הוועד למען רפובליקה חילונית ודמוקרטית בכל הארץ

  • אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה